Gaston en Marloes op reis in Canada

Vancouver-Aldersgrove

Om 10.15 uur nemen we afscheid van Vancouver en rijden we naar Surrey, na een dik uur komen we aan bij Maria en Tony. We drinken hier een cappuccino en rijden dan met de auto naar het strand en gaan lunchen bij de Boathouse met uitzicht over de oceaan. Tony is niet mee omdat hij ontzettende kiespijn heeft en morgen een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan. Er wordt aan de weg gewerkt en moeten daarom de auto best ver weg parkeren, ik heb slippers aan, niet zo handig.

Het is druk bij de Boathouse, het is gezellig en na een dik uur lopen we terug naar de camper en rijden we naar het huis van Maria. Wij nemen nog even afscheid van Tony en dan vertrekken wij richting onze laatste camping van deze reis, de cirkel is rond. Ik ga nog een wasje inde wasmachine doen en wacht ondertussen bij het zwembad, praat met een mevrouw die in het zwembad zit te lezen. Zij en haar man zijn sinds vorig jaar met pensioen hebben hun huis verkocht en een camper gekocht en hebben een halfjaar door Amerika gezworven, zijn sinds 2 maanden terug en gaan in augustus weer een half jaar weg, lijkt mij geweldig.

s' Avonds maak ik een pasta bolognese en daarna komt toch echt het moment dat we onze tassen weer in moeten pakken. We hebben genoten van dit prachtige land en zijn zeker van plan om hier nog eens naar toe te komen om nog meer van dit grote land te zien.

Morgen om 16.30 uur vliegen we naar Nederland en zijn dan zaterdag weer thuis.