Gaston en Marloes op reis in Canada

Vancouver shopping

In de buurt van de camping kunnen wij de bus richting Down Town nemen. Ik had thuis op internet gezocht naar Macy's in Vancouver en daar wilde ik nieuwe zomerschoenen kopen. Bij de conciërge van het winkelcentrum waar we binnen zijn gelopen vraag ik waar Macy's zit. Helaas geen Macy's, ik heb dus verkeerd op internet gekeken, het is in Vancouver in de staat Wasington in de States.

We lopen hier wat rond en komen dan bij Hudsen Bay terecht, hier koop ik enkele leuke kledingstukken. Hebben nog even contact met Mike die samen met Laura, Sindy en John aan het fietsen zijn in Stanley Park. We spreken af om 13.15 uur in een restaurant bij de jachthaven (Coal Harbour). Wij nemen de bus die kant op en moeten nog een klein stukje lopen. Laura en Mike zijn er al. Het wordt een hele gezellige lunch met ons zesjes. Om 15.00 uur vertrekken ze omdat de kinderen om 17.00 uur een feestje hebben en zij nog een aardig eindje moeten rijden. Wij blijven op deze mooie plek nog even hangen en lopen dan helemaal naar Gastown. Ik snuffel wat in de winkletjes en Gaston hopt van bankje naar bankje. We drinken een biertje op een zonnig terras en lopen naar de bushalte in George street, nog best een eindje lopen. Tegen 20.00 uur zijn we terug op de camping.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!