Gaston en Marloes op reis in Canada

Welkom op onze reislog naar Canada!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met met ons meereist!

Groetjes,

Gaston en Marloes

MichielMarionFay

Hoi Marloes en Gaston! Geniet ervan. Lijkt ons een prachtig land om te bezoeken.

Jolanda, Michel, Giselle en Maximiliaan

Heel veel plezier van ons allemaal. En doe de familie de groeten.

B & B

Enjoy this great trip and have nice get-to-gether's with the family!

mam

Geniet lieverds ik volg jullie het gaat goed hier liefs

wiebe

Hallo Gaston en Marloes,

Leuk om de verhalen weer te lezen. Wij hebben de totempalen destijds ook gezien, het is en blijft een mooi land. Veel plezier en tot 22 juli. Vandaag heeft Wiebe de overnachting in Vinkeveen geboekt.

De hartelijke groeten van Willeke en Wiebe

Wil

Laiverds, allereerst ga er heel erg van genieten. Op de Camping heb ik niet altijd goed bereik, maar doe mijn best om het een beetje te volgen. Groetjes vanaf zee en strand! Xxxx????????????